sallybf

Alla inlägg under juli 2012

Av Sally - 31 juli 2012 00:01

Godkväll finaste!

Idag har jag varit i Köpenhamn hela dagen med familjen. Ätit lunch och kollat i massa affärer. Men de absolut bästa av allt, abercrombie & fitch!! Så sköna och snygga kläder, priserna är väl lite dyra men helt ok! Köpte en t-shirt där och ett par shorts, 300kr/st. Bilder får ni!
Nu ska jag sova, godnatt!

Av Sally - 29 juli 2012 13:42

Yes, påväg hem nu från att ha varit i brantevik (igen) hos kompisar. Var jättekul och mysigt.
Senare idag vid halv 5 ska vi på middag, IGEN, tredje dagen i rad, men de är ju bara kul!!
Ska försöka ladda upp en bild nu men kanske inte går så antingen får ni en bild eller ingen! Jaja, puss
~jag och min fina tunga efter att jag hade ätit en sur hallon rem idag~
(om nu bilden laddades upp så är de bild på de, annars ingen) ;)

Av Sally - 28 juli 2012 15:25

//linne-JC//shorts-gamla//bandeau topp-GinaTricot//bestfriend halsband-fått från bästis Filippa// puss

Av Sally - 27 juli 2012 19:04

Hej på er!

Ska på middag nu hos kompisar, god mat, prat och mys! Puss på er
~outfiten för ikväll~

Av Sally - 27 juli 2012 00:20

Godkväll världens finaste!

Jag och bästis (Filippa) ligger i våra sängar nu för att strax sova. Idag har vi mest legat på stranden och solat och badat. Vi har förresten precis sätt klart på en film med chips och godis.
Yes, klockan är 00.18, dags att sova! Godnatt, puss

Av Sally - 26 juli 2012 13:55

...för att jag ibland lovar att lägga in bilder och sånt men som inte laddas in men de är för att jag mobilbloggar alltid och om jag inte är hemma kan mitt internet hacka osv så förlåt för att de kan bli lite konstiga inlägg och så ibland, men oftast blir dem bra! Puss

Av Sally - 26 juli 2012 13:48

Hola!

Sticker till bästis och sover över, solar och badar!
Kommer inte bli bästa uppdateringen, fullt upp!
Bjuder på dagens outfit, strandkläder med bikini under, love summer 2012!
Puss

Av Sally - 25 juli 2012 13:58

Hej finaste!

Dagen har inte varat så länge så har inte hunnit göra speciellt mycket, men när jag tänker efter så kanske jag har det.. Jaja! Först vid 11 fick vi gäster iallafall och då badade vi lite sen gick vi upp och åt lite lunch och sedan solade jag i de härliga vädret ungefär en halv timme och jag har blivit liiiiite brun iallafall, bilder kommer! Nu kanske jag ska hoppa i poolen och bada en liten stund till, får se. Puss
~solade i en härlig rosa fotölj
som ni ser ligger uppochner på gräset..~ ps. det är min pool hemma hos mig! ;)

Presentation


Hejsan, kul att du ville titta förbi! Jag är en sportig tjej på 12 år som bara älskar friidrott och fotboll. Här i min blogg får du läsa om vad jag gör på vardagarna! Puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards